سبزی خشک

خواص تره خشک ملیکانو

بذر تره

خواص تره خشک ملیکانو

درمان تمامی عفونت ها،تره از جمله سبزی های معروف و خوردنی است كه ساقه ندارد و برگهای آن دراز و تا خورده است و به نام«گندزدا» نیز خوانده می شود. تره ناراحتی طحال را برطرف می كند. تره از نظر خواص غذا و شفا و درمان شبیه سیر و پیاز است، ولی طعم و بوی آن ملایم تر از آْنهاست و دهان را خوشبو می كند.

مصرف تازه رای رفع یبوست دائمی، ترش كردن غذا و سوء هاضمه، رفع چاقی و مسكن درد مفاصل و نقرس مفید است. مصرف سوپ یا شربت تره برای معالجة تمام بیماری های حاد و مزمن دستگاه تنفس اثر شفا بخش دارد، مثلاً در گریپ، گلو درد، گرفتگی صدا و سیاه سرفه مفید بوده و اثر خلط آور دارد و در این مواد اضافه كرده كمی عسل به آب تره و مصرف آن مفید تر است. خواص تره خشک میوِس تره از سبزی های مدر(ادرار آور) است و لذا خوردن سوپ یا شربت تره و یا جوشانده 4 گرم تخم تره در یك لیتر آب برای حبس البول، آب آوردن بافت ها، دفع سنگ كلیه و مسكن قولنج مفید است.خوردن تره كه در سكه پرورده شده باشد، برای دفع سنگ صفرا و تورم طحال مفید است.

انواع سبزی خشک تره

  • بسته های 100 گرم

جدول اطلاعات تغذیه‌‎ای سبزی خشک تره

مقدار متوسط
در هر100 گرم
انرژی
151 کیلوکالری
پروتئین
7.30گرم
کربوهیدرات
7.12 گرم
فیبر خوراکی
2.35 گرم
چربی کل
10.76 گرم

Vegetable stew is one of the green stews, a fixed leg of which is composed of leek, parsley, coriander, fenugreek and spinach vegetables. They add. The vegetable ratio of vegetable broth varies in different cities. Also, the type of meat can be different, such as: vegetable broth with chicken meat or vegetable broth with minced meat.